Najbardziej nietypowe pytania reklamodawców: Targetowanie w radiu [PODCAST]
Z okazji Polskiego Dnia Radia, w trakcie konkursu „RadioWIEC 2021”, poprosiliśmy o opisanie najbardziej nietypowych, zabawnych, dziwnych pytań z jakimi zetknęli się przedstawiciele domów mediowych w trakcie swoich rozmów i kontaktów z marketerami. Otrzymaliśmy blisko 100 historii związanych z kampaniami radiowymi.
W tym odcinku podcastu I LOVE RADIO przedstawiamy trzecią ich część – pytania dotyczące możliwości targetowania w radiu. Opowiadamy m.in. o targetowaniu ze względu na miejsce, czas i cechy demograficzne. Wyjaśniamy również, czy można w radiu adresować reklamę do kierowców, ornitologów, a nawet brodaczy. Posłuchajcie!
Listen to „ILR22 – Najbardziej nietypowe pytania reklamodawców: Targetowanie w radiu” on Spreaker.
Zapraszamy też do wysłuchania dwóch pierwszych audycji z tego cyklu:
⇒ Odc. 1: Kreacja spotów radiowych
⇒ Odc. 2: Aspekty prawne
Autorzy podcastów:
Radosław Sączek, Michał Dobrzański, Tandem Media
Krzysztof Głowiński, Grupa RMF