Radio pozwala budować doświadczenie! [INFOGRAFIKA]
![ILR_RADIO_BUDUJE_DOSWIADCZENIE_Cover](https://iloveradio.pl/wp-content/uploads/2018/10/ILR_RADIO_BUDUJE_DOSWIADCZENIE_Cover.jpg)
Sprawdź, w jaki sposób radio pozwala konsumentom tworzyć osobiste doświadczenia z markami.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze konkluzje z artykułu pod tytułem „Radio Delivers Experiences” autorstwa Annette Malave, SVP/Insights, w którego dowiadujemy się, w jaki sposób radio, jako medium reklamowe, wpisuje się we współczesny proces komunikacji skierowanej do generacji Millenialsów.
Całość oryginalnego tekstu jest dostępna pod linkiem:
http://www.radiomatters.org/index.php/2018/08/13/radio-delivers-experiences/
Poniżej przedstawimy w formie infografiki najważniejsze wnioski z artykułu.
![ILR_RADIO_BUDUJE_DOSWIADCZENIE](https://iloveradio.pl/wp-content/uploads/2018/10/ILR_RADIO_BUDUJE_DOSWIADCZENIE-707x1024.jpg)