Udana kampania "Domowych Smaków" [CASE STUDY Hochland]
![I_Love_Radio_Hochland_GFK_cover](https://iloveradio.pl/wp-content/uploads/2018/01/I_Love_Radio_Hochland_GFK_cover.jpg)
CELE BADANIA
W celu wsparcia sprzedaży serków marki Twarogowy „Domowe Smaki” firma Hochland przeprowadziła 4 tygodniową kampanię w radiu i telewizji. Udział budżetu netto radia w kampanii wyniósł 11% media mixu.
KAMPANIA
![I_Love_Radio_Hochland_GFK_1](https://iloveradio.pl/wp-content/uploads/2018/01/I_Love_Radio_Hochland_GFK_1.jpg)
WYNIKI BADANIA
![I_Love_Radio_Hochland_GFK_6](https://iloveradio.pl/wp-content/uploads/2018/01/I_Love_Radio_Hochland_GFK_6.jpg)
Radio okazało się skutecznym medium w kampanii serków Hochland. Przy znacząco niższym udziale (11%) w wydatkach mediowych pozwoliło dotrzeć do 50% grupy celowej, a koszt budowy zasięgu za pośrednictwem radia był o 79% niższy niż w przypadku Telewizji.
![I_Love_Radio_Hochland_GFK_3](https://iloveradio.pl/wp-content/uploads/2018/01/I_Love_Radio_Hochland_GFK_3.jpg)
Case study przygotowane na podstawie badania GFK