Zmiana terminu emisji 4. Charytatywnego Bloku Reklamowego [KOMUNIKAT]
Informujemy o przesunięciu terminu emisji 4. Radiowego Bloku Charytatywnego, nadawanego tradycyjnie 11 kwietnia. Co roku połączony jest on z obchodami Polskiego Dnia Radia, podczas którego na antenach wielu stacji rozdawane są m.in. nagrody z logo I Love Radio.
Uważamy, że ten czas, jednoznacznie zdefiniowany przez pandemię koronawirusa, jest okresem, w którym należy skierować uwagę na inne wyzwania. Na pewno przyjdzie jeszcze czas w przyszłości na podobne aktywności. Wtedy też powrócimy do idei Bloku Charytatywnego.
Jednocześnie chcieliśmy podziękować wszystkim Reklamodawcom i Przedstawicielom domów mediowych, którzy zadeklarowali dotychczas zaangażowanie w tę akcję charytatywną albo rozważali wzięcie w niej udziału. Mamy nadzieję, że będziemy mogli liczyć na Państwa wsparcie w przyszłości.
Podkreślamy, że inicjatywa I Love Radio nadal działa i przygotowuje kolejne materiały, raporty i dane, które mogą się okazać szczególnie przydatne w czasie epidemii i wiążącego się z nią kryzysu. Opublikowaliśmy szereg artykułów, infografik i analiz, które – mamy nadzieję – pomogą Państwu w tworzeniu nowych strategii dopasowanych do aktualnych wyzwań.
Polecamy zapoznanie się z Raportem Specjalnym I Love Radio „Reklama radiowa w czasie epidemii”, z analizą słuchalności radia online w lutym i marcu (czyli przed i po wybuchu epidemii w Polsce), czy z artykułem o roli radia jako jednego z najważniejszych źródeł informacji dla Polaków.
Życzymy wesołych i – przede wszystkim – zdrowych Świąt.
Zespół I love Radio