Maciej Moszczyński w M&MP: "I LOVE RADIO" pokazuje, że radio się sprawdza

Bartosz Kańtoch 27 listopada 2017

– Przede wszystkim mam nadzieję na realizację założeń tego projektu, czyli uświadomienie marketerom skuteczności reklamowej radia – mówi w wywiadzie dla Media&Marketing Polska Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media, brokera reklamowego radia i kina w Grupie Agora.

W rozmowie zatytułowanej “Milenialsi też będą słuchać radia” w raporcie “Nadawcy 2017” Moszczyński zwraca uwagę na główne cele akcji I Love Radio:

Pokazujemy tam case studies, które udowadniają, że radio sprawdza się w kampaniach realizowanych dla wielu targetów, w tym również milenialsów, ale też badania pokazujące, że radio posiada ogromne zaufanie społeczne.

W kontekście prezentowanych na stronie informacji Moszczyński podkreśla całościowe podejście do tematu, jak choćby to, że: “przypominamy, że co trzeci Polak słucha radia w samochodzie i większość firm motoryzacyjnych powinna o tym pamiętać na co dzień.” Jak zaznacza, ważnym uzupełnieniem projektu jest profil na Facebooku, który również “cieszy się ponadprzeciętną popularnością jak na platformę branżową, a publikacje na nim wywołują wiele interakcji”. W rozmowie przypomina także o wymiarze społecznym I Love Radio:

Nie lekceważymy też wartości i sensu działań charytatywnych, które prowadziliśmy w Dniu Radia, i konsekwentnie w przyszłym roku również będziemy pomagać w porozumieniu z naszymi reklamodawcami – docierając codzienne do 22 mln Polaków, czujemy odpowiedzialność społeczną naszego biznesu.

W listopadzie akcja I Love Radio w raporcie „Nadawcy 2017” miesięcznika „Media & Marketing Polska” otrzymała wyróżnienie m.in. za połączenie sił przez konkurentów w celu promowania radia jako skutecznego medium reklamowego.

„Media & Marketing” docenił edukacyjną rolę projektu i platformy internetowej Iloveradio.pl, a także obchody Polskiego Dnia Radia 11 kwietnia na antenach rozgłośni należących do konkurujących ze sobą na co dzień pięciu grup radiowych: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia.