Wrzesień w radiu – prasówka
Drożeją reklamy w Polskim Radiu 24, RMF MAXX ma nowe logo i nazwę, Radio ZET emituje pierwszy serial kryminalny, w TOK FM pojawiły się audycje autorskie Agaty Szczęśniak i Adama Bodnara, a w VOX FM – Adama Federa – o tym między innymi pisały branżowe media we wrześniu 2022 roku. Szczegóły w „Prasówce I Love Radio”, czyli przeglądzie informacji o rynku i reklamie radiowej.
Polskie Radio podnosi ceny reklam. Od 3 października za spoty w Polskim Radiu 24 trzeba zapłacić w dni powszednie o 17,3 proc. więcej, a w weekendy – o 18,1 proc. więcej. Nieznacznie drożeje też pakiet Trójka Premium, w którym jest Polskie Radio 24. Poprzednia tegoroczna podwyżka w Polskim Radiu miała miejsce w pierwszym kwartale, objęła wtedy nie tylko Polskie Radio 24, ale i Jedynkę. → Presserwis
Wideo Podcasty w ofercie reklamowej Grupy RMF. Grupa RMF w ramach oferty RMF Digital udostępniła klientom produkt Wideo Podcasty, w ramach którego gwarantuje pełną produkcję, montaż i dystrybucję materiałów wideo wg założeń reklamodawcy. → Signs.pl
Audycje Agaty Szczęśniak i Adama Bodnara w TOK FM. Szczęśniak prowadzi audycję „Jest Temat!” (pon., 15.00), w której rozmawia z badaczkami, artystkami, czasami również z polityczkami o tym, co ważne a nie doraźne. Były RPO prowadzi program „BOS – Bodnar o społeczeństwie” (pon., 21.00), gdzie rozmawia z gośćmi na temat bieżących wyzwań dotyczących praworządności, przestrzegania praw człowieka i kondycji społeczeństwa obywatelskiego. → Wirtualne Media, Press.pl
Serial kryminalny na antenie Radia ZET. Radio ZET rozpoczęło emisję serialu kryminalnego „Niech to usłyszą”, w którym występują m.in. Margaret, Jarosław Boberek, Mateusz Damięcki, Karolina Gorczyca, Andrzej Grabowski czy Robert Makłowicz. Za reżyserię i produkcję odpowiadał Krzysztof Czeczot i agencja Make It. → Portal Medialny
RMF MAXX zmienia logo i modyfikuje zapis nazwy z okazji 18. urodzin. Kolorystyka nowego logo to melanż neonowego różu i energetycznej czerwieni. Logotyp uwzględnia zarówno nowy znak graficzny „RMF”, jak i zmodyfikowany zapis „MAXX” przez dwie litery X. → Portal Medialny
Adam Feder z nową audycją w Radiu VOX FM. Program „Co ludzie powiedzą” (sob., 8.00) to nowy cykl, w którym Polacy komentują gorące, aktualne tematy. Audycja jest również dostępna jako podcast na stronie internetowej rozgłośni. → Wirtualne Media
Nowe jingle Rock Radia. Stacja ma nowe jingle oraz muzyczne logo, w których można usłyszeć głos wokalisty Damiana Ukeje, zwycięzcy 1. edycji „The Voice of Poland”. Nowa oprawa powstała we współpracy z Wisebuddah, firmą specjalizującą się w produkcji jingli. → Wirtualne Media
Radio FAMA wróci do Kielc. Stacja wygrała konkurs na częstotliwość 90,9 FM. Na początku tego roku rozgłośnia musiała wyłączyć nadajnik w tym mieście po 27 latach, bo właściciel nie złożył na czas wniosku o przedłużenie koncesji. Nadawca wygrał też inny konkurs – na częstotliwość dla radia akademickiego w Krakowie, gdzie ma zamiar uruchomić Radio Famka. → Wirtualne Media
TOK FM otwiera się na kuchnię! Na antenie TOK FM premierę miała nowa audycja kulinarna „Otwarta kuchnia” Pauliny Nawrockiej-Olejniczak (pon., 19.20) o jedzeniu i gotowaniu, a także o świecie widzianym przez kulinarny pryzmat. Każdy program ma swój temat przewodni, zwykle związany z danym sezonem, bieżącymi wydarzeniami czy kalendarzem. Wszystkie audycje w formie podcastów są dostępne na tokfm.pl → WirtualneMedia
Łukasz Pieter dyrektorem muzycznym Radia ZET. Pieter w Eurozecie pracuje od 2013 roku. Najpierw był dyrektorem muzycznym Radia ZET Gold, a potem pełnił tę funkcję w Meloradiu. Wcześniej był związany z Grupą RMF. Poprzednia dyrektorka muzyczna Radia ZET Agnieszka Woźniak została jego zastępczynią. → oMediach.info
Warszawskie Radio Kolor wprowadza nową ramówkę. Od października stacja ma m.in. nowy poranny program „Start-up” prowadzony przez dyrektora programowego stacji Łukasza Sudę i Stefana Janickiego, który przeszedł z lubelskiego Radia Freee. Na antenie pojawiły się też nowe konkursy i cykle. → Portal Medialny