Konkurs RadioWIEC 2023 rozstrzygnięty!
Po raz trzeci I Love Radio zorganizowało konkurs RadioWiec dla przedstawicielek i przedstawicieli domów mediowych z okazji Polskiego Dnia Radia, który obchodzimy 11 kwietnia.
RadioWiec 2023 zgromadził rekordową liczbę uczestniczek i uczestników, w konkursie wzięło udział przeszło 200 osób z 40 domów mediowych!
W tym roku pytaliśmy o: branżę, która najwięcej wydawała na reklamę radiową w 2022 roku (handel), udział radia w torcie reklamowym (7,1%) i co opisuje cena rate card (cenę przed rabatem). A w zadaniu konkursowym prosiliśmy o przedstawienie oryginalnego, nieszablonowego argumentu, który przekonałby nowego klienta do inwestycji w reklamę radiową.
Poziom konkursu w tym roku był wyjątkowo wysoki, a nadesłane odpowiedzi zachwyciły członków i członkinie jury. W wyniku burzliwych obrad jury zdecydowało się przyznać 20 nagród głównych i aż 130 wyróżnień!
Nagrodę główną, czyli smart speaker Amazon Echo Dot najnowszej 5. generacji i bluzę, a także zestaw gadżetów od I Love Radio otrzymają: Mariusz Berliński (Arena Media), Dagmara Brańka (Arena Media), Krzysztof Kuligowski (Dentsu), Monika Maliszewska (Dentsu), Katarzyna Trela (iProspect), Karolina Szczęsna (EssenceMediacom), Sylwia Duda (Essence Mediacom), Dagmara Kuśmierz (GroupM), Iwona Kamasz (GroupM), Weronika Szwed (GroupM), Agnieszka Jakubowska (Initiative), Katarzyna Ozuch (Media Concept), Aleksandra Maciak (MindShare Polska), Krzysztof Sukiennik (ONE House), Adam Paśnik (Spark Foundry), Natalia Trojan (Value Media), Małgorzata Miłkowska (Value Media), Damian Węgrzyniak (Value Media), Mateusz Cichocki (Value Media), Ola Krajewska (Value Media).
Zestaw gadżetów, w skład którego wchodzą: koszulka, torba, termos, skarpety i pin otrzymają też wszystkie osoby wyróżnione w konkursie.
Raz jeszcze gratulujemy Zwycięzcom, Zwyciężczyniom i Wszystkim Wyróżnionym!