Najbardziej nietypowe pytania reklamodawców: Aspekty prawne [PODCAST]

Z okazji Polskiego Dnia Radia, w ramach konkursu „RadioWIEC 2021”, poprosiliśmy o opisanie najbardziej nietypowych, zabawnych, dziwnych pytań z jakimi zetknęli się przedstawiciele domów mediowych w trakcie swoich rozmów i kontaktów z marketerami. Otrzymaliśmy blisko 100 historii związanych z kampaniami radiowymi. W tym odcinku podcastu I LOVE RADIO przedstawiamy drugą ich część – pytania dotyczące aspektów prawnych reklamy w radiu.

Opowiadamy m.in. o zasadach rządzących lokowaniem produktu, o możliwości ingerowania przez marketerów w playlistę stacji i o prawach autorskich do utworów używanych w spotach. Zapraszamy do słuchania!

Listen to „ILR18 – Najbardziej nietypowe pytania reklamodawców: Aspekty prawne” on Spreaker.

A pierwszy odcinek cyklu, poświęcony kreacji spotu radiowego można odsłuchać TUTAJ. Przywołujemy w nim postaci dwóch słynnych pań: Żanet Kalety i Goździkowej, opowiadamy o gotowaniu na antenie oraz odpowiadamy na pytanie, czy możliwa jest emisja spotu w zależności od pogody.

Autorzy podcastów:
Krzysztof Głowiński, Grupa RMF
Radosław Sączek, Michał Dobrzański, Tandem Media