Q&A – radiowy przewodnik media plannera [część 2]

Oto kolejna porcja często zadawanych pytań dotyczących radia, planowania kampanii i badań słuchalności oraz proste i zwięzłe odpowiedzi na nie. I Love Radio przedstawia drugą edycję „Radiowego Q&A” czyli poradnika dla media plannerów i handlowców.

Masz pytanie? Chętnie odpowiemy na nie w kolejnej części Q&A! Zadaj je na bkantoch@iloveradio.pl

W tej odsłonie „Radiowego Q&A” m.in.:

  • prześwietlamy skrót GRP
  • wyjaśniamy różnice między radiem ogólnopolskim i ponadregionalnym
  • definiujemy wskaźnik „udział w czasie słuchania”
  • opisujemy zawiłości badania Radio Track

W tej części „Q&A” znajdziecie też odpowiedzi na pytania o przepisy regulujące sponsoring, product placement i reklamę alkoholu.

Kolejne odpowiedzi – już wkrótce w kolejnych edycjach „Radiowego Q&A”!
Czekamy na Wasze pytania – bkantoch@iloveradio.pl.