Q&A – radiowy przewodnik media plannera [część 3]

I Love Radio przedstawia 3. edycję „Radiowego Q&A”, czyli poradnika dla media plannerów i handlowców. Tym razem odpowiadamy na pytania i wątpliwości dotyczące kampanii radiowych, z jakimi spotkali się przedstawiciele domów mediowych w rozmowach z reklamodawcami.

Masz pytanie? Chętnie odpowiemy na nie w kolejnej części Q&A! Zadaj je na bkantoch@iloveradio.pl

Z okazji Polskiego Dnia Radia, w trakcie konkursu „RadioWIEC 2021”, poprosiliśmy o opisanie najbardziej nietypowych, zabawnych, dziwnych pytań z jakimi zetknęli się przedstawiciele domów mediowych w trakcie swoich rozmów i kontaktów z marketerami. Otrzymaliśmy blisko 100 historii, wśród nich m.in. pytanie od reklamodawcy: „Czy można odemitowac wyemitowane spoty?”.

Do 3. edycji „Radiowego Q&A” wybraliśmy jednak pytania, na które odpowiedzi są mniej oczywiste. Wyjaśniamy m.in. czy w radiu można przeprowadzić „gotowanie na żywo”, czy można wyemitować spot z dnia na dzień, wracamy też do szczegółów dotyczących lokowania produktu. Staramy się również pokazać, dlaczego odpowiedź na pytanie „Ile kosztuje reklama w radiu?” nie jest ani prosta, ani oczywista.

Kolejne odpowiedzi – już wkrótce w kolejnych edycjach „Radiowego Q&A”!
Czekamy na Wasze pytania – bkantoch@iloveradio.pl.

ZOBACZ TAKŻE: Pozostałe części Q&A!