Radio w 2023 roku! [QUIZ]
Sprawdź swoją wiedzę na temat wydarzeń na rynku radiowym i słuchalności radia w 2023 roku. Odpowiedz na pytania i zobacz, czy jesteś prawdziwym radiowym ekspertem!
A jeśli musisz odświeżyć swoją wiedzę przed rozwiązaniem quizu, przeczytaj „Raport RADIO 2023” – podsumowujący wszystkie najważniejsze informacje i trendy z rynku radiowo-reklamowego w ub.r.
Przygotowaliśmy 8 pytań, na każde zawsze prawidłowa jest tylko jedna odpowiedź.
Zaczynamy?
Udział radia w torcie reklamowym netto (wg Publicis Groupe) w 2023 roku wynosił:
1,9%
2,3%
4,6%
7,4%
Poprawna odpowiedź
Niepoprawna odpowiedź
Nowy pakiet handlowy oferowany przez Grupę EUROZET to:
Pakiet Niezależnych
Audio ZET i Audio ZET Boost
Drapacz Chmur
Joker FM
Poprawna odpowiedź
Niepoprawna odpowiedź
Najwyższa słuchalność radia wśród najmłodszego targetu, osób w wieku 15–24 lata, przypadała w 2023 roku na godzinę:
7.00
8.00
15.00
20.00
Poprawna odpowiedź
Niepoprawna odpowiedź
Radio SuperNova zmieniło nazwę na:
ESKA2
ESKA PL
ESKA Polska Muzyka
ESKA Biało-Czerwoni
Poprawna odpowiedź
Niepoprawna odpowiedź
Sektorem, który wydawał w 2023 roku najwięcej na reklamę w radiu, jest:
motoryzacja
telekomunikacja
handel
farmacja
Poprawna odpowiedź
Niepoprawna odpowiedź
Swój autorski, cotygodniowy program w RMF FM ma od grudnia 2023:
Ewelina Lisowska
Doda
zespół Kwiat Jabłoni
Dawid Kwiatkowski
Poprawna odpowiedź
Niepoprawna odpowiedź
Najpopularniejszym źródłem sygnału radiowego był w 2023 roku:
tradycyjna antena FM
Internet
odbiornik DAB+
dekoder telewizji kablowej
Poprawna odpowiedź
Niepoprawna odpowiedź
Większość Polaków, bo aż 57%, słucha w ciągu dnia:
jednej stacji radiowej
dwóch stacji
trzech stacji
czterech lub więcej stacji
Poprawna odpowiedź
Niepoprawna odpowiedź
Udostępnij quiz, aby zobaczyć wyniki!
Zostaw nam swoje informacje
Radio w 2023 roku – QUIZ
Poprawne odpowiedzi: %%score%% z %%total%% pytań
%%description%%
%%description%%
Loading...