Za nami drugi #radioWIEC! I Love Radio z muzyczną niespodzianką w 14 domach mediowych

15 kwietnia 2019

Już drugi rok z rzędu rozgłośnie radiowe świętowały Polski Dzień Radia razem z domami mediowymi. W 14 agencjach stacje zrzeszone w inicjatywie I Love Radio zorganizowały eventy pod hasłem „radioWIEC”, na których wystąpili Natalia Szroeder i Baranovski.

I Love Radio w tym roku odwiedziło aż 14 domów mediowych: PHD Media Direction, Wavemaker, Mindshare Polska, GroupM Polska, Zenith Media, Starcom, Havas Media, OMD, Universal McCann, Initiative Media Warszawa, Carat Polska, Vizeum Polska, Dentsu X, Mediacom Warszawa.

Na mini koncertach wokaliści wykonali na żywo swoje przeboje, znane oczywiście z radia. Natalia Szroeder wykonała hity „Lustra” i „Zamienię Cię”, a Baranovski – „Dym” i „Luźno”. Wszystkie w wyjątkowych wersjach akustycznych.

– Podczas koncertów piosenkarze występowali na specjalnych, mobilnych scenach budowanych w każdym miejscu. Występy gromadziły kilkadziesiąt osób, które na pół godziny odrywały się od pracy przy biurkach i bawili wspólnie z artystami – relacjonuje Bartosz Kańtoch, jeden z prowadzących eventy i project manager I Love Radio.

Zobacz relację WIDEO:

#radio WIEC, czyli Polski Dzień Radia 2019

Natalia Szroeder i BARANOVSKi w 14 domach mediowych❗️ Zobaczcie, jak wyglądał muzyczny #radioWIEC 2019 w #PolskiDzieńRadia ???Dziękujemy, że byliście z nami! Havas Media Group, MediaCom Warszawa, Starcom Polska, ZenithMedia, Publicis Media Polska, Carat Polska, Dentsu Aegis Network Polska, Vizeum Poland, Wavemaker Poland, Mindshare Poland, UM Poland, McCANN Worldgroup w Polsce, Initiative Poland, PHD Media, OMD Poland ?

Opublikowany przez I love radio – kocham radio Środa, 17 kwietnia 2019

Po koncertach każdy miał okazję porozmawiać z artystą i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Tego dnia zarówno na Facebooku jak i Instagramie znaleźć można było setki zdjęć z tych wydarzeń oznaczonych hashtagami #radioWIEC, #DzieńRadia czy #ILoveRadio.

W każdym domu mediowym I Love Radio rozdawało też swoje gadżety – ręcznie robione kubki ceramiczne stylizowane na stare, metalowe, emaliowane kubki, podstawki pod komórki, koszulki i ciastka.

Tegoroczny radiowiec był jednym z elementów obchodów Polskiego Dnia Radia – 11 kwietnia 170 rozgłośni radiowych skupionych w porozumieniu I Love Radio nadało trzeci Charytatywny Blok Reklamowy, z którego cały przychód – 120 tys. zł – zostanie przekazany Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu z Krosna. Oprócz tego na antenach wielu stacji można było usłyszeć specjalne konkursy, zabawy i programy.

Akcję I Love Radio organizuje wspólnie pięciu nadawców radiowych: Grupa Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF, Grupa ZPR Media oraz Polskie Radio. Na stronie www.iloveradio.pl publikowane  są artykuły z bazą wiedzy dla reklamodawców, domów mediowych oraz osób poszukujących informacji na temat radia. Powstała również Radiowa Mapa Polski ze szczegółowych schematem rynku radiowego (www.iloveradio.pl/radiomapa). W pierwszym roku funkcjonowania I Love Radio otrzymało wyróżnienie w raporcie „Nadawcy 2017” wydanym przez branżowy miesięcznik „Media & Marketing Polska”.

Autor zdjęć: Robert Juszczyk
Produkcja wideo: PR Film