Q&A – radiowy przewodnik media plannera [część 1]
Nie ma błędnych pytań – są tylko te niezadane! I Love Radio przedstawia pierwszą odsłonę „Radiowego Questions and Answers” – odpowiedzi na 10 podstawowych pytań, które nurtują media plannerów.
W pierwszej edycji „Radiowego Q&A” opisujemy m.in. tajniki badania Radio Track: wyjaśniamy, jaka może być najkrótsza fala badawcza w analizach słuchalności (spoiler alert: trzymiesięczna), czy można poznać słuchalność w bardzo nietypowych grupach celowych, jak właściciele kosiarek do trawy oraz jak zbadać słuchalność w bardzo małych miasteczkach.
Pierwsza edycja naszego Q&A to też odpowiedzi na pytanie o różnicę pomiędzy kwotą rate card a brutto, o możliwość reklamowania aptek czy zlecania kampanii dzień przed emisją. Na koniec rozwijamy skrót OTH.
Kolejne odsłony „Radiowego Q&A” wkrótce. Czekamy na Wasze pytania!